Projekt je sufinancirala Europska unija iz Mehanizma za oporavak i otpornost
Naziv projekta – Uvođenje digitalnih rješenja u poslovanje u svrhu digitalne transformacije društva
Kratki opis projekta – Dana 26.02.2024., poduzeće RELIANCE d.o.o. potpisalo je s Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava u svrhu provedbe projekta pod nazivom „Uvođenje digitalnih rješenja u poslovanje u svrhu digitalne transformacije društva“. Provedba projekta sufinancirana je iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026.
Cilj projekta je povećanje stupnja digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja nabavom hardveskih i softverskih komponenti kako bi se unaprijedili i optimizirali poslovni procesi poduzeća.
Ciljane skupine projekta su zaposlenici društva, klijenti i dobavljači.
Očekivani rezultati projekta su:
- Digitalna transformacija poslovanja poduzeća kroz nabavu hardverskih i softverskih komponenti
- Unaprjeđenje i optimizacija poslovnih procesa društva
Korisnik: RELIANCE d.o.o., Split
Referentni broj projekta: NPOO.C1.1.2.R3-I3.01.0327
Ukupna vrijednost projekta: 104.111,08 €
Prihvatljivi troškovi projekta: 61.185,50 €
Iznos odobrene EU potpore: 36.711,30 €
Razdoblje provedbe projekta: 31.10.2023. – 31.07.2024.
Kontakt osoba za više informacija – Tomo Albini, tomo.albini@reliance.hr
Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost poduzeća RELIANCE d.o.o.
Naziv projekta – Nabava softvera i prateće računalne i komunikacijske opreme u svrhu optimiziranja poslovnih procesa, stvaranja učinkovite organizacije tijeka rada i povećanja konkurentnosti društva
Kratki opis projekta – Dana 07.01.2020., poduzeće Reliance d.o.o. potpisalo je s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava u svrhu provedbe projekta pod nazivom „ Nabava softvera i prateće računalne i komunikacijske opreme u svrhu optimiziranja poslovnih procesa, stvaranja učinkovite organizacije tijeka rada i povećanja konkurentnosti društva“, referentna oznaka ugovora K.K.03.2.1.19.0469. Provedba projekta sufinancirana je iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014.-2020.
Projekt uključuje nabavu informacijskog sustava za upravljanje projektima, softvera za upravljanje dokumentima, programa za 2D i 3D crtanje te nabavu prateće računalne, komunikacijske i ostale opreme i uređaja u svrhu optimiziranja poslovnih procesa, stvaranja učinkovite organizacije tijeka rada i povećanja konkurentnosti društva. Ciljane skupine projekta su zaposlenici društva, klijenti, partneri i dobavljači.
Realizacija svih navedenih aktivnosti omogućiti će povezivanje i unapređivanje 11 poslovnih procesa: strateško planiranje, upravljanje rizicima, upravljanje ljudskim potencijalima, financije i
računovodstvo, upravljanje imovinom, logistika, nabava, prodaja, upravljanje dokumentima i informatička podrška.
Očekivani rezultati projekta su:
- Ojačana tržišna pozicija te povećana konkurentnost i učinkovitost poslovanja društva
- Optimizirani poslovni procesi i stvorena učinkovita organizacija tijeka rada
- Povećanje produktivnosti
- Povećanje prihoda od prodaje
- Otvaranje 2 nova radna mjesta
Korisnik: RELAINCE d.o.o., Split
Ukupna vrijednost projekta: 276.262,50 kn
Prihvatljivi troškovi projekta: 220.335,00 kn
Iznos EU potpore: 143.217,75 kn
Razdoblje provedbe projekta: 18.12.2018. – 18.01.2020.
Kontakt osoba za više informacija – Ivana Sirić, ivana.siric@reliance.hr
Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost poduzeća Reliance d.o.o.